środa, 15 czerwca 2016

Imiona Aniółów Stróżów 



Podobnie jak ludzie, wiele aniołów ma swoje imiona. Doskonały sposób na lepsze poznanie swego anioła to poprosić go by się przedstawił.
W wolnej chwili, w spokoju pomysl prośbę : " Anioły proszę powiedzcie mi wasze imiona" albo  " Aniele sróżu mój powiedz mi proszę jak masz na imię " a następnie zapamietaj imię lub słowo, które pojawi się jako myśl, słowo, uczucie lub wizja . Najlepiej  zapisz je sobie, by lepiej zapamietać. Niektóre imiona mogą brzmieć niezwykle. Nie martw się jeśli za pierwszym razem nie usłyszysz nic,  być może za bardzo się wsłuchujesz. Spróbuj jeszcze raz gdy będziesz zrelaksowana . Gdy juz usłyszysz jakies imię, poproś anioły aby dały ci jakiś znak w świecie materialnym, abyś mogła stwierdzic ,ze usłyszałaś poprawnie. Wtedy możesz zetknąć sie z imionami, które usłyszałaś, przez rozmowy, które usłyszysz, przez  ludzi których spotkasz.. Zazwyczaj ego sugeruje nam, że sami wymyślamy te imiona i właśnie dlatego prosimy anioły o znaki fizyczne, by się upewnić, że naprawdę je usłyszeliśmy. Będziesz zdziwiona , jak kreatywne sa anioły !
Ja mam jednego anioła stróża, którego imię poznałam. Poprosiłam w myślach aby mi się przedstawił, prawie natychmiast usłyszałam w głowie jego imię. Tak szybko, że bardzo byłam zaskoczona dlatego poprosiłąm o fizyczny znak. Akurat wtedy słuchałam radio i praktycznie w przeciągu 5 minut w audycji pojawił się bohater o imieniu, które usłyszałam .....niesamowite prawda ....


żródło Doreen Virtue światowej sławy ekspert od aniołów 

nastepnie : Archaniołowie i ich kolory i kryształy 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz