środa, 29 czerwca 2016


Modlitwy do Anioła Stróża 




MODLITWA „ANIELE BOŻY”
(najbardziej znana)

Aniele Boży, stróżu mój,
Ty zawsze przy mnie stój.
Rano, wieczór, we dnie, w nocy
Bądź mi zawsze ku pomocy,
Strzeż duszy, ciała mego,
zaprowadź mnie do żywota wiecznego.


MODLITWA WSTAWIENNICZA DO ANIOŁA STRÓŻA
Aniele stróżu, mój opiekunie, oświecaj mnie, chroń mnie , kieruj i rządź mną.

MODLITWA PRZED PODJĘCIEM WAŻNEJ DECYZJI
Kochany, mój Aniele Stróżu i wierny Przyjacielu,
Ty wiesz, że znajduję się obecnie w obliczu podjęcia
ważnej dla mnie decyzji (można tu przedstawić, jaka to decyzja).
Przyjdź mi z pomocą abym dokonał słusznego i właściwego wyboru,

Własnymi słowami, w każdej potrzebie, też zanośmy prośby
do Aniola Stróża innych ludzi.

 W chorobie czy przed operacja do Aniola Stroza lekarzy - o dobre rozeznanie choroby i wybor najlepszego leczenia,

 Przed załatwianiem spraw urzędowych – o zyczliwosc urzednikow i pomyslne zalatwienie sprawy.
Przed egzaminem – by nie tylko wspomogl w zdaniu egzaminu, ale by wyjednal przychylnosc egzaminatora.
nieporozumienich miedzyludzkich, by bez urazy i gniewu pomogl wyjasnic trudne okolicznosci, by naklonil serce tej osoby (tych osob) do ugody, by usunal przeszkody porozumienia i pomogl doprowadzic do wybaczenia (nam czy drugiej stronie)
Przed podróżą – by strzegl i wspieral osobe kierujaca tym srodkiem lokomocji
(np. Do Aniola Stroza kierowcy - by interweniowal w pore,by np. kierowca pojazdu nie zasnal nad kierownica, by w pore zauwazyl niebezpieczenstwo.
Do Aniola Stroza pilotow samolotu
Do Aniola Stroza pracownikow kolei i maszynisty) i tych Aniolow ludzi z ktorymi zwiazan bedzie nasza podroz.

Nie zapomnijmy swojemu i Aniolom inych ludzi dziekowac.
np dziekuje ci Aniele Strózu, że ze mna jesteś, że mnie chronisz
dziekuję ci Aniele Stróżu za twe rady itd 
im wiecej dziekujemy, tym więcej dostajemy 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz